فیکسچر تابلو چیست؟

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مقالات
  4. chevron_right
  5. فیکسچر تابلو چیست؟

فیکسچر تابلو چیست؟

اسپیسر یا فیکسچر تابلو نوعی پیچ نگهدارنده تابلو روی دیوار هستند؛ و آنها را با نام‌های دیگر پایه واسط ، پیچ فیکسچر ، استند آف (Standoffs)  ویا اسپیسر تابلو میشناسند. اسپیسر جزو بهترین یراق آلات برای نصب انواع تابلو روی دیوار است.

تابلوهایی که بوسیله پایه فیکسچر نصب می‌شوند حامل اطلاعاتی مانند راهنمای طبقات، کاربری فضاها و یا علامات و نشانه‌های قراردادی هستند. به وسیله اسپیسر ( فیکسچر تابلو پلکس گلاس ) می‌توان انواع گوناگون تابلوها در ابعاد مختلف را به راحتی و بسیار ساده روی دیوار نصب کرد.

بااستفاده از پیچ اسپیسر یا پیچ فیکسچر میتوان انواع تابلو را به دیوار نصب کرد.

 

فیکسچر تابلو

آیا فیکسچر ها تنها برای نصب تابلو به دیوار استفاده  میشوند ؟

یکی از فیکسچر های طراحی خاص شرکت رایا این است که فیکسچری را طراحی کرده اند که میتواند تابلو ها و انواع استند عینک را بر روی میز نگهداری کند .

این فیکسچر با نام فیکسچر پایه رومیزی قابل سفارش است و با کلیک بر روی ” فیکسچر پایه رومیزی ” میتوانید آن را مشاهده کنید.

فیکسچر پایه رومیزی برای نگهداری تابلو بر روی میز

 

نحوه نصب اسپیسر تابلو :

در گذشته، جهت نصب هرگونه پلکسی و تابلو های پلکسی گلاس روی دیوار از روش‌های مختلفی استفاده می‌شد. هر کدام از این روش‌ها دارای سختی اجرا و نقاط ضعفی بودند. از جمله این روش‌ها می‌توان به استفاده از انواع چسب‌ها اشاره کرد.

در این روش علاوه بر مشکل بودن کار با چسب، سطح زیادی از دیوار نیز دچار آسیب و صدمه می شد. استفاده از میخ و پیچ نیز به تنهایی با توجه به تعداد زیاد مورد نیاز جهت نگهداری یک تابلو پلکسی گلاس ، زمانبر، آسیب رسان و فاقد زیبایی ظاهری بود.

وجود چنین نواقصی در روشهای پیشین با ظهور انواع پیچ فیکسچر مرتفع گردیدند. اسپیسر پلکسی گلاس از جنس استیل ضد آب، جهت نصب هرگونه تابلو راهنما بسیار مناسب بود. اسپیسر ها علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، بسیار راحت نصب و اجرا نیز می‌شوند در مدت زمان بسیار کوتاه . فاصله ای که این پایه نگهدارنده‌ها بین تابلو پلکسی گلاس و سطح نصب ایجاد می کنند، سبب بهتر دیده شدن تابلو و زیبایی دو چندان آن می گردد.

تصویر زیر نحوه نصب تابلو و  استفاده از فیکسچر تابلو را نشان میدهد.

نصب فیکسچر تابلو

فیکسچر تابلو شماره19

انواع اسپیسر تابلو:

فیکسچر های تابلو دارای سایز های مختلف هستند .

به دلیل طراحی خاص این فیکسچر ها و سادگی باز و بسته شدن آن‌ها، تعویض تابلوهای پلکسی گلاس در طول زمان نیز بسیار ساده است. از جمله فضاهای کاربردی اسپیسر ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • فضاهای درمانی، پزشکی و بیمارستان‌ها
  • مجموعه های تجاری و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای
  • ساختمان‌های اداری
  • پارکینگ‌ها و فضاهای باز و عمومی ساختمانها
  • پارک‌ها و فضاهای تفریحی سرپوشیده یا سرباز

 

شرکت رایا این امکان را برای شما عزیزان ایجاد کرده است که میتواند فیکسچر مورد نیاز و فیکسچر خاص شما را طراحی و در تعداد مورد نیاز شما آماده کند و در هر کجا که باشیدبرای شما ارسال کند.

 

 

نحوه خرید اسپیسرتابلو:

با ورود به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه فیکسچر کلیک کرده و فیکسچر مورد نیاز خودرا انتخاب کرده و با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست